Klachtenregeling

Klachtenregeling

Wij streven ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u niet geheel tevreden zijn of een klacht hebben, dan horen wij dat graag. We gaan graag met u in gesprek om uw klacht te bespreken en samen tot een passende oplossing te komen.

Als we er niet in slagen een oplossing te vinden, kunt u gebruikmaken van onze officiële klachtenprocedure. U kunt in dat geval het Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) inschakelen via www.zorgbelang-nederland.nl. In onze praktijk ligt een brochure over de klachtenregeling voor u klaar. Daarnaast nemen wij deel aan de klachtenregeling van het KNGF; de informatiefolder vindt u in ons folderdisplay.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

  • Ledenadvies KNGF, Postbus 248, 3800 AE Amersfoort, tel. 033-4672929
  • Landelijk Informatiepunt voor Patiënten, Postbus 9101, 35067 GC Utrecht, tel. 030-2661661

Hoe kunt u uw klacht kenbaar maken?

U kunt uw onvrede uiten bij uw therapeut. We zullen samen naar een passende oplossing zoeken. Indien u een formele melding wilt maken, kunt u dit schriftelijk doen bij onze klachtenfunctionaris via bas@fysiotherapietilburgreeshof.nl.

Er zal contact met u worden opgenomen om tot een oplossing te komen. U kunt aangeven of u dit liever telefonisch of tijdens een persoonlijke afspraak wilt bespreken.

Als er geen passende oplossing gevonden kan worden waar beide partijen zich in kunnen vinden, heeft u de mogelijkheid om een officiële klacht in te dienen. In dit geval wordt de klachtenregeling van het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie (KNGF) gehanteerd.

Let op: Mocht de klachtenfunctionaris te nauw betrokken zijn of betreft de klacht de klachtenfunctionaris zelf, dan zijn er twee andere collega’s beschikbaar om u te helpen. U kunt hen bereiken via sanne@fysiotherapietilburgcentrum.nl of richard@fysiotherapietilburgnoord.nl.